vendredi 5 juin 2009

Lody orzechowo klonowe


Cudowne lody pojawiły się na blogu „My best food” i pozwalam sobie je tu zamieścić aby podzielić się tym odkryciem z blogosferą francuską. Przepis jest ten sam tylko że ja dodałam stabilizatora do lodów który zapobiega tworzeniu się kryształków na powierzchni, ulepsza konsystencje i opóźnia proces topnienia. Ale nie jest to rzecz niezbędna, ja poprostu kupiłam u Demarla razem z maszynką i przepisami więc daję.
250ml mleka
250ml śmietanki
125ml syropu klonowego
2 garście orzechów grubo posiekanych
Wymiszałam, dodałam stabilizator, wstawiłam do lodówki na 30min. Potem wszystko do maszynki na ok 30min. Włożyłam do pudełka plastikowego i do zamrażalki. Dzieci uwielbiają te lody i już drugi raz je robie, będę musiała zrobić zapas syropu klonowego lub zastąpie go miodem. Tym co jeszcze nie robili polecam gorąco.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire